Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου, 2024
23.9 C
Athens

F126: Το μελλοντικό «θηρίο» του Γερμανικού Ναυτικού

Παρακαλούμε αφήστε ενεργές τις διαφημίσεις στο nemesishd.gr και στηρίξτε την προσπάθεια μας

Copyright: NEMESIS HD (NEMESISHD.GR) εκτός των ρητά αναφερόμενων εξαιρέσεων (πνευματικά δικαιώματα τρίτων) - Η αντιγραφή του κειμένου του άρθρου απαγορεύεται - Χρησιμοποιήστε την κοινοποίηση

Η Φρεγάτα 126 (F126) αποτελεί το αποτέλεσμα ενός προγράμματος ναυπηγήσεων των Γερμανικών Ενόπλων Δυνάμεων για το Γερμανικό Ναυτικό. Αρχικά γνωστό ως Medium Surface Combat Unit ή Korvette 131 (K131), αργότερα μετονομάστηκε σε Multi-Purpose Combat Ship 180 μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2021 όπου μετανομάστηκε σε F126.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο ναυπηγικό έργο στην ιστορία του σύγχρονου Γερμανικού Ναυτικού, με προϋπολογισμό περίπου 5,27 δισεκατομμύρια ευρώ που διατέθηκε για την προμήθεια τεσσάρων πλοίων με τρομακτικό εκτόπισμα περίπου 10,550 τόνων.

Το άρθρο είναι αρκετά μεγάλο καθώς περιλαμβάνει αναλυτικές πληροφορίες, για γρήγορη πλοήγηση χρησιμοποιήστε τον παρακάτω πίνακα.

Η F126 με στόχο το μέλλον

Το σχέδιο για το μελλοντικό πολεμικό πλοίο ξεκίνησε το 2009 και το προγράμμα με το όνομα «Operational Requirements K131» αναπτύχθηκε όμως τελικά ξεκίνησε δέκα χρόνια αργότερα, με στόχο την επιχειρησιακή προσαρμογή των πλοίων για να είναι σε υπηρεσία μέχρι το 2050.

Συγκεκριμένα, το 2020, η Damen Naval και το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Γραφείο Εξοπλισμού, Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υποστήριξης Υπηρεσιών της Μπούντεσβερ (Bundeswehr (BAAINBw)) υπέγραψαν σύμβαση για την κατασκευή τεσσάρων πολεμικών πλοίων πολλαπλών χρήσεων με το όνομα MKS 180 για το Γερμανικό Ναυτικό. Τα πλοία αργότερα μετονομάστηκαν σε Frigate Class 126 (F126).

 Η Damen Shipyards Group, η Blohm + Voss και η Thales θα κατασκευάσουν τις φρεγάτες F126 της Γερμανίας, στο Αμβούργο, στο Κίελο και στο Wolgast.

Οι πρώτες μελέτες του σχεδίου έδειξαν όμως ότι ένας modular σχεδιασμός που θα μπορούσε να προσαρμοστεί εύκολα, θα απαιτούσε μέγεθος πλοίου μεγαλύτερο από το τυπικό μέγεθος μιας κορβέτας.

Αλλαγές στην παραγγελία και «Modular» σχεδιασμός

F126: Το μελλοντικό «θηρίο» του Γερμανικού Ναυτικού - NEMESISHD.GR
PHOTO: DAMEN

Με την αλλαγή αυτή, ο προγραμματισμένος αριθμός μονάδων μειώθηκε από οκτώ σε έξι και ξεκίνησε η προμήθεια για τέσσερις μονάδες με option τις υπόλοιπες δυο, με την ναυπήγηση τους να ξεκινά το 2023. Το κόστος υπολογίζεται σε περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι φρεγάτες έχουν σχεδιαστεί για να προσαρμόζονται σε διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων μέσω εναλλάξιμων μονάδων αποστολής και αυτό επιτυχάνεται από τον modular σχεδιασμό που αναφέρουμε παραπάνω.

Μπορούν να εμπλέκουν εναέριες, ναυτικές και υποβρύχιες απειλές αλλά και να υποστηρίζουν χερσαίες επιχειρήσεις. Οι δυνατότητες της φρεγάτας συνδυάζονται πρωταρχικός με τον σχεδιασμό όπου θα εξοπλίζει ανάλογα το πλοίο με την κατάσταση στην οποία θα εμπλακεί.

Εκτός από τον ναυτικό πόλεμο, η F126 έχει σχεδιαστεί και για αποστολές έρευνας και διάσωσης, επιχειρήσεις εκκένωσης και μεταφορά εξοπλισμού και προμηθειών σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Γερμανικού ναυτικού. Το πλήρωμα του πλοίου θα αποτελείται από 114 ναύτες, με επιπλέον 80 θέσεις για επιπλέον προσωπικό αν απαιτηθεί.

Η F126 πρόκειται να είναι μια ισχυρή προσθήκη στον στόλο του Γερμανικού Ναυτικού, με προηγμένη τεχνολογία και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις του σύγχρονου ναυτικού πολέμου.

Το πλοίο θα ναυπηγηθεί από την Damen Shipyards Group σε συνεργασία με την Blohm + Voss και την Thales. Όλες οι ναυπηγικές εργασίες θα πραγματοποιηθούν στη Γερμανία, με τα απάρτια να κατασκευάζονται σε διαφορετικές τοποθεσίες όπως το Αμβούργο, το Κίελο και το Wolgast. Το πρώτο πλοίο έχει ήδη προγραμματιστεί να παραδοθεί στο γερμανικό ναυτικό περίπου το 2028.

H F126 είναι ενα πολεμικό πλοίο πολλαπλών ρόλων που έχει κατασκευαστεί για να ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις που έχει θέσει το Γερμανικό Ναυτικό.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της F-126 είναι η ικανότητά της με σύστημα πρώοσης CODLAG να διατηρεί συνεχή μέγιστη ταχύτητα άνω των 26 κόμβων. Μπορεί να διανύσει περίπου 7400 χιλιομέτρα με ταχύτητα 18 κόμβων χωρίς αναπλήρωση καυσίμου καθιστώντας το ως ένα κατάλληλο πλοίο για αποστολές μεγάλης εμβέλειας.

Η F126 είναι εξοπλισμένη με δυνατότητες συνδυασμένης άμυνας (Anti-Ship Missile DefenceASMD), Anti Air Warfare (AAW) και Anti-Surface Warfare (ASuW).

Αυτό γίνεται εφικτό μέσω ενός φονικού «cocktail» όπλων και αντιμέτρων αλλά και μιας υπολογιστικής «μονάδας ανίχνευσης απειλών» που μπορεί να καλύψει ολόκληρο το ηλεκτρομαγνητικό φάσμα γύρω από το πλοίο, συμπεριλαμβανομένων των ραντάρ, IR και λέιζερ.

UAV και Οργανικό ελικόπτερο

Η Φρεγάτα μπορεί να φιλοξενήσει δύο ελικόπτερα και διαθέτει το απαιτούμενο υπόστεγο για τα ελικόπτερα NH-90 SEA TIGER αλλά και UAV (πιθανότατα το UMS Skeldar V-200 της Saab).

Σύστημα Διαχείρησης Μάχης (CMS)

Οι Φρεγάτες F126 θα ενσωματώνουν το σύστημα διαχείρησης μάχης της THALES, TACTICOS.

Κύριος Οπλισμός

  • Οκτώ (8) αντιπλοϊκούς Kongsberg NSM Block 1a (βεληνεκές περίπου 200 χιλιομέτρων)
  • Δύο (2) συστήματα εγγύς προστασίας RIM-116 RAM CIWS
  • Δεκαέξι (16) κελιά Mk 41 VLS για έως και 64 πυραύλους αεράμυνας μεσαίου βεληνεκούς ESSM Block 2B (εμβέλεια περίπου 50 χιλιομέτρων)
  • Ένα (1) Ναυτικό πυροβόλο Otobreda 127/64 με κατευθυνόμενα πυρομαχικά τύπου Vulcano
  • Δύο (2) πυροβόλα MLG27-4.0 27mm της Rheinmetall
  • Πολυβόλα 12,7 χλστ της Leonardo

Αντιπλοικοί NSM (NAVAL STRIKE MISSILE)

Με την τοποθέτηση οκτώ αντιπλοϊκών πυραύλων NAVAL STRIKE MISSILE (NSM) οι F126 δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν στον πόλεμο επιφανείας.

Ο NSM παρουσιάζει εξαιρετικά χαρακτηριστικά έτοιμα για την διεξαγωγή ενός σύγχρονου ναυτικού πολέμου. Με την εξαιρετικά χαμηλή διατομή ραντάρ (RCS) του και την ισχυρή ικανότητα επιβίωσης έναντι προηγμένων αντιαεροπορικών συστημάτων, αποτελεί μια τρομερή πρόκληση για τον εντοπισμό και την εξουδετέρωση του.

Αυτό μπορεί να αποδοθεί όχι μόνο στην εξαιρετική ευελιξία του, που του επιτρέπει να αντέχει ελιγμούς υψηλών G, αλλά και στην ικανότητά του να πετάει σε εξαιρετικά χαμηλά ύψη πάνω από τα κύματα, προσαρμόζοντας τη διαδρομή πτήσης του για να εκμεταλλευτεί το ανάγλυφο χωρίς να υποκύψει. σε εχθρικά αντίμετρα.

Με μήκος 3,96 μέτρα και βάρος 407 κιλά, ο NSM μπορεί να υπερηφανεύεται για μια εντυπωσιακή επιχειρησιακή εμβέλεια που ξεπερνά τα 185 χιλιόμετρα. Η εξαιρετικά ακριβής ικανότητα κρούσης του, που χρησιμοποιεί έναν ανιχνευτή υπέρυθρων, επιτρέπει την παροχή καταστροφικών χτυπημάτων στους στόχους του.

Επιπλέον, τροφοδοτούμενος από τον κινητήρα turbojet TRI-40, επιτυγχάνει αξιοσημείωτες ταχύτητες έως και 0,95 Mach, ενισχύοντας περαιτέρω την αποτελεσματικότητα του.

Otobreda 127/64 – OTO Melara 127/64 VULCANO

Otobreda 127/64 - OTO Melara 127/64 VULCANO f126 φρεγατα
PHOTO: SCREENSHOT FROM LEONARDO PDF

Η φρεγάτα F126 πρόκειται να λάβει μια φονική αναβάθμιση στον οπλισμό του με την ενσωμάτωση του υπερσύγχρονου συστήματος OTO 127/64 LW – VULCANO.

Αυτό το υπερσύγχρονο ναυτικό πυροβόλο μεσαίου διαμετρήματος, σχεδιασμένο από τη Leonardo S.p.A., προσφέρει πληθώρα δυνατοτήτων, καθιστώντας το ιδανικό για εγκατάσταση σε μεγάλα και μεσαίου μεγέθους πλοία σύμφωνα με την Leonardo.

Με πρωταρχικό ρόλο τις βολές κατά στόχων επιφανείας και στην παροχή ναυτικής υποστήριξης, έχει και δευτερεύοντα ρόλο στην αεράμυνα μέσω του VULCANO, ενισχύοντας τις επιθετικές δυνατότητες της Φρεγάτας σε πρωτοφανή επίπεδα.

Αποτελούμενο από τέσσερα βασικά υποσυστήματα, το σύστημα OTO 127/64 LW – VULCANO παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση.

Στον πυρήνα του βρίσκεται το ναυτικό πυροβόλο OTO 127/64 LW μεσαίου διαμετρήματος, το οποίο συνδυάζει ακρίβεια και ισχύ πυρός όπως βλέπουμε και στο βίντεο της Leonardο.

Το αυτόματο σύστημα επαναγέμισης πυρομαχικών, ένα άλλο αναπόσπαστο τμήμα του συστήματος OTO 127/64 LW – VULCANO, εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία και την συνεχή δράση βολής του πυροβόλου. Χειρίζεται αποτελεσματικά τόσο τα τυπικά πυρομαχικά 127 mm/5 ιντσών όσο και την οικογένεια πυρομαχικών OTO VULCANO, παρέχοντας στη Φρεγάτα μια ευρεία επιλογή πυρομαχικών για διαφορετικά επιχειρησιακά σενάρια.

Για να επιτευχθεί η βέλτιστη αποτελεσματικότητα του πυροβόλου, υπάρχει και το υποσύστημα Υποστήριξης Ελέγχου Πυρός Ναυτικού της Leonardo. Αυτό το σύστημα σχεδιασμού αποστολής συμπληρώνει το Σύστημα Διαχείρισης Μάχης της Φρεγάτας TACTICOS της THALES, προσφέροντας προηγμένες λειτουργίες, όπως η επιλογή πυρομαχικών, οι υπολογισμοί τροχιάς και η αναγνώριση της καλύτερης πορείας του πλοίου. Η ενσωμάτωση του συστήματος OTO 127/64 LW – VULCANO με το Σύστημα Διαχείρισης Μάχης δεν δημιουργεί κάνενα πρόβλημα σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία.

Το βασικό χαρακτηριστικό του συστήματος OTO 127/64 LW – VULCANO είναι η συμβατότητά του με την οικογένεια πυρομαχικών OTO VULCANO.

Αυτή η οικογένεια αποτελείται από μη-κατευθυνόμενα πυρομαχικά εκτεταμένης εμβέλειας (Ballistic Extended Range BER) και κατευθυνόμενα (Guided Long Range (GLR).

Με την χρήση των νέων πυρομαχικών, το βεληνεκές του πυροβόλου επεκτείνεται έως και τα 100 χιλιόμετρα, επιτρέποντας στην F126 να εμπλέκει στόχους σε εκτεταμένες αποστάσεις με εξαιρετική ακρίβεια και φονικότητα.

Το σύστημα διαθέτει 14 πυρομαχικά έτοιμα για βολή. Κατά τη διάρκεια της κάθε βολής, το σύστημα διευκολύνει την επαναγέμιση, εξασφαλίζοντας συνεχή ροή ισχύος πυρός.

Επιπλέον, η ροή των πυρομαχικών είναι αναστρέψιμη, επιτρέποντας την αυτόματη απογέμιση του πυροβόλου εάν είναι απαραίτητο.

Αισθητήρες

Από το τρομακτικό εκτόπισμα 10,550 τόνων της Φρεγάτας F126 δεν θα μπορούσε να λείπει η σουίτα αισθητήρων που θα της δώσει το πλεονέκτημα στον ναυτικό πόλεμο.

Μεταξύ των συστημάτων είναι το ραντάρ TRS-4D και το ραντάρ APAR Block2, που προσφέρουν απαράμιλλες δυνατότητες ανίχνευσης, παρακολούθησης και εμπλοκής. Αυτοί οι αισθητήρες, που αναπτύχθηκαν από τη HENSOLDT και την THALES, χρησιμοποιούν τεχνολογία αιχμής για να παρέχουν ολοκληρωμένη επίγνωση της κατάστασης και δύναμη πυρός για τις φρεγάτες F126.

TRS-4D Radar

Ραντάρ TRS-4D στις Φρεγάτες F126 του Γερμανικού Ναυτικού
PHOTO: HENSOLDT

Το ραντάρ TRS-4D αντιπροσωπεύει την πιο πρόσφατη προσθήκη στην οικογένεια ναυτικών ραντάρ C-Band της HENSOLDT, γνωστή και ως NATO G-Band. Αυτό το σύστημα ραντάρ είναι διαθέσιμο σε δύο διαμορφώσεις: μια ενιαία περιστρεφόμενη κεραία και μια διάταξη τεσσάρων σταθερών πλαισίων που από ότι φαίνεται θα φέρει η F-126.

Αξιοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία αισθητήρων Active Electronically Scanned Array (AESA), το TRS-4D εισάγει μια νέα εποχή δυνατοτήτων.

Βασικά χαρακτηριστικά του TRS-4D:

Το TRS-4D χρησιμοποιεί πολλαπλές ψηφιακά διαμορφωμένες δέσμες, οι οποίες ενισχύουν σημαντικά τις ικανότητες ανίχνευσης και στοχοποίησης. Με μια εντυπωσιακή ικανότητα ανίχνευσης στόχων με RCS 0,01 m², το ραντάρ μπορεί να παρακολουθεί αποτελεσματικά ταυτόχρονα έως και 1.500 στόχους.

Τα τέσσερα σταθερά πάνελ του ραντάρ TRS-4D παρέχουν πλήρη κάλυψη 360°, διασφαλίζοντας ότι καμία πιθανή απειλή δεν περνά απαρατήρητη.

Με εμβέλεια 250 χιλιομέτρων, το ραντάρ TRS-4D επιτρέπει την έγκαιρη ανίχνευση και παρακολούθηση τόσο των εναέριων όσο και των ναυτικών στόχων. Η απόδοση του, επιτρέπει την παρακολούθηση μαχητικών αεροσκαφών σε αποστάσεις άνω των 110 χιλιομέτρων και μικρών στόχων επιφάνειας σε εμβέλεια 14 χιλιομέτρων.

Το ραντάρ διαθέτει εντυπωσιακό ρυθμό ενημέρωσης μικρότερο από 1 δευτερόλεπτο, επιτρέποντας γρήγορη και ακριβή παρακολούθηση των στόχων για αποτελεσματική απόκριση και επίγνωση της επιχειρησιακής κατάστασης.

Το ραντάρ TRS-4D προσφέρει εξαιρετική αξιοπιστία σύμφωνα με την εταιρεία κατασκευής, όπως υποδεικνύεται από τον μέσο χρόνο επισκευής (MTTR) λιγότερο από 0,5 ώρες. Αυτό διασφαλίζει ότι η επιχειρησιακή ετοιμότητα της φρεγάτας διατηρείται σε υψηλά επίπεδα.

APAR Block2

APAR Block 2 Ραντάρ (RADAR)
PHOTO: THALES

Συμπληρώνοντας το ραντάρ TRS-4D, οι φρεγάτες F126 είναι εξοπλισμένες με το APAR Block2, ένα ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών νέας γενιάς X-band. Λειτουργώντας ως διάδοχος του εξαιρετικά επιτυχημένου APAR Block 1, αυτό το ραντάρ ενισχύει περαιτέρω τις δυνατότητες των φρεγατών έναντι των πιθανών απειλών.

Βασικά χαρακτηριστικά του APAR Block2:

Το APAR Block2 διαθέτει τεχνολογία ψηφιακής διαμόρφωσης δέσμης, που επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο και την εστίαση των ακτίνων ραντάρ στο επιθυμητό σημείο. Αυτή η ικανότητα ενισχύει την ακρίβεια ανίχνευσης και στοχοποίησης βελτιώνοντας παράλληλα την αντίσταση του ραντάρ σε ηλεκτρονικά αντίμετρα (jamming κτλπ).

Με τις προηγμένες δυνατότητές του, το APAR Block2 έχει δυνατότητα για παράλληλη εμπλοκή τόσο αεράμυνας όσο και κατά στόχων επιφανείας (Anti-Air Warfare (AAW) και Anti-Surface Warfare (ASuW)).

Τα ενεργά και ημιενεργά συστήματα καθοδήγησης του ραντάρ, σε συνδυασμό με ένα ευρύ φάσμα υποστηριζόμενων πυραύλων όπως οι ESSM Block 2 και NSM που φέρουν οι F126, προσφέρουν μια ικανότατη δύναμη πυρός έναντι επιθέσεων κορεσμού σε ναυτικά σενάρια υψηλού κινδύνου.

Το ραντάρ APAR Block2 παρέχει δυνατότητα παρακολούθησης για περισσότερους από 1.000 στόχους, διασφαλίζοντας ολοκληρωμένη επιτήρηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Η εμβέλεια των 150 χιλιομέτρων επιτρέπει την έγκαιρη ανίχνευση και παρακολούθηση πιθανών απειλών, ενισχύοντας περαιτέρω τις αμυντικές δυνατότητες των φρεγατών σε συνδιασμό με το TRS-4D.

Το σύστημα υποστηρίζει την καθοδήγηση μια μεγάλης ποικιλίας πυραύλων, συμπεριλαμβανομένων των ESSM Block 2, ESSM, SM-2, RAM και μελλοντικών πυρομαχικών που δεν είναι διαθέσιμα ακόμα σύμφωνα με την THALES.

ASW δυνατότητες

Η ATLAS ELEKTRONIK GmbH, σε συνεργασία με την Thales Netherlands, έχει εξασφαλίσει συμβόλαιο για την ενίσχυση των φρεγατών F126 με υπερσύγχρονα συστήματα ανθυποβρυχιακού πολέμου (F126 MM ASW).

Με την ενσωμάτωση της προηγμένης ενεργητικής και παθητικής τεχνολογίας σόναρ της ATLAS ELEKTRONIK στα «Module», οι φρεγάτες θα είναι εξοπλισμένες με εργαλεία αιχμής για την επιτυχή εκτέλεση των αποστολών τους αν η διαμόρφωση (μέσω του Modular σχεδιασμού) περιλαμβάνει την ανάγκη τοποθέτησης του σόναρ.

Ηλεκτροοπτικό MIRADOR Mk2

Οι φρεγάτες F126 θα ενσωμάτωσουν το σύστημα ηλεκτρο-οπτικής παρατήρησης και παρακολούθησης MIRADOR.

Mirador Mk2 στις Φρεγάτες F126
PHOTO By THALES

Αναπτύχθηκε ως μια συμπαγής, γρήγορη και εξαιρετικά ικανή λύση, το MIRADOR φέρνει προηγμένες δυνατότητες παρακολούθησης στόχων και ελέγχου πυρός, ενισχύοντας τη συνολική επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα των φρεγατών.

Με την υπερσύγχρονη ηλεκτρο-οπτική σουίτα που συνοδεύει το σύστημα, το MIRADOR εξασφαλίζει ακριβή έλεγχο πυρός τόσο για εναέριους στόχους όσο και για στόχους επιφανείας, μειώνοντας τον χρόνο αντίδρασης σε πολλαπλά σενάρια απειλών και προσφέροντας υψηλή αξιοπιστία με χαμηλό κόστος κύκλου ζωής.

Το MIRADOR ενσωματώνει μια σειρά προηγμένων ηλεκτρο-οπτικών αισθητήρων που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ακριβή δεδομένα παρακολούθησης στόχου. Η σουίτα περιλαμβάνει δύο κάμερες, μία κάμερα υπερύθρων και ένα σύστηματα κατάδειξης Laser.

Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στο σύστημα να παρέχει εξαιρετικά ακριβείς πληροφορίες για τις απειλές και δυνατότητες παρακολούθησης για στόχους υψηλής κινητικότητας στον αέρα και στην θάλασσα.

Μία από τις κύριες λειτουργίες του MIRADOR είναι η ενίσχυση των δυνατοτήτων ελέγχου πυρός για πυροβόλα μικρού και μεσαίου διαμετρήματος και πυραύλων μικρού βεληνεκούς. Το υψηλής ποιότητας servo υλικό του συστήματος και οι προηγμένοι αλγόριθμοι συμβάλλουν στην ακριβή ακρίβεια κατάδειξης, διασφαλίζοντας ότι οι φρεγάτες μπορούν να εμπλέκουν αποτελεσματικά τους στόχους με εξαιρετική ακρίβεια.

Οι δυνατότητες του MIRADOR εκτείνονται πέρα από την ακριβή παρατήρηση και παρακολούθηση. Το σύστημα διαθέτει σύντομο χρόνο αντίδρασης, καθιστώντας το εξαιρετικά αποτελεσματικό σε πολλαπλά σενάρια στόχων. Είναι ικανό για αυτόματη απόκτηση στόχων, λειτουργεί αυτόνομα κατά τη διάρκεια σαρώσεων τομέα χωρίς να είναι αναγκάια η παρέμβαση του χειριστή.

Το σερβο σύστημα μετάδοσης κίνησης διευκολύνει την ταχεία περιστροφή, ακόμη και κάτω από ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες. Ο συνδυασμός αυτόματης σάρωσης και στοχοποίησης και σύντομου χρόνου περιστροφής μειώνει σημαντικά τον χρόνο αντίδρασης, έναν κρίσιμο παράγοντα για την αποτελεσματική εμπλοκή στόχων σε πολύπλοκα επιχειρησιακά περιβάλλοντα.

Το MIRADOR σύμφωνα με την κατασκευάστρια THALES δίνει μεγάλη έμφαση στην υψηλή αξιοπιστία και τις χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης. Χρησιμοποιώντας σερβομηχανισμούς το σύστημα διασφαλίζει αυξημένη αξιοπιστία και μειωμένες ανάγκες συντήρησης. Αυτή η εστίαση στην αξιοπιστία μεταφράζεται σε χαμηλό κόστος κύκλου ζωής, καθιστώντας το MIRADOR μια οικονομικά αποδοτική λύση για τις φρεγάτες F126 του Γερμανικού Ναυτικού.

Ηλεκτρονικός Πόλεμος και αντίμετρα

R&S KORA 40 R-ESM / C-ESM

Η Rohde & Schwarz, σε συνεργασία με την Thales, έχει εξασφαλίσει συμβόλαιο για την παράδοση και την ενσωμάτωση συστημάτων R&S KORA για επικοινωνίες και μέτρα ηλεκτρονικής υποστήριξης ραντάρ (ESM) στις νέες φρεγάτες F126 του Γερμανικού Ναυτικού. Αυτή η στρατηγική συνεργασία στοχεύει να εξοπλίσει τις φρεγάτες με δυνατότητες αιχμής για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση εκπομπών ραντάρ και μεταδόσεων επικοινωνιών.

Το σύστημα R&S KORA παρέχει βελτιωμένη επίγνωση της κατάστασης, επιτρέποντας αυξημένες δυνατότητες έγκαιρης προειδοποίησης και βελτιωμένη επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα για το Γερμανικό Ναυτικό.

Το σύστημα R&S KORA, συνδυάζει δυνατότητες antijamming και ανάλυσης για σήματα ραντάρ και επικοινωνιών. Αυτό το εξελιγμένο σύστημα επιτρέπει την ανίχνευση, την αναγνώριση και την παρακολούθηση ποικίλων και ευρείας ζώνης εκπομπών ραντάρ και εκπομπών επικοινωνιών.

Ενσωματώνοντας δεδομένα από πολλαπλά σήματα, το R&S KORA παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του ηλεκτρομαγνητικού περιβάλλοντος, καλύπτοντας όλο το φάσμα με υψηλή ευαισθησία και μεγάλο εύρος μπαντών.

Σύνοψη

F126: Το μελλοντικό «θηρίο» του Γερμανικού Ναυτικού - NEMESISHD.GR
PHOTO: DAMEN

Η F126 αναμένεται να δώσει «νέα πνοή» στο Γερμανικό Ναυτικό, με το τρομακτικό εκτόπισμα της και την νέα σουίτα αισθητήρων αλλά και όπλων, η Γερμανία θα αποκτήσει μια μονάδα επιφανείας έτοιμη για την διεξαγωγή αποστολών στο σύγχρονο και μεταβαλλόμενο θέατρο ναυτικών επιχειρήσεων.

Πείτε μας την γνώμη σας στα σχόλια!

Εντόπισες κάτι λάθος στο κέιμενο; Βοήθησε μας να το διορθώσουμε γράφοντας στα σχόλια ή στο asknemesishd(at)gmail.com

Copyright: NEMESIS HD (NEMESISHD.GR) – Απαγορεύεται η αντιγραφή του κειμένου του άρθρου χωρίς σχετική άδεια.

Χρήση των Infographics ανεκτή με ενεργό backlink στο NEMESISHD.GR και στο άρθρο αυτό.

Μείνετε συντονισμένοι για κάθε εξέλιξη – Ακολουθήστε το NEMESIS HD στο Google News – ΕΔΩ

Πρόσφατες εξελίξεις

Η Ρωσία πλησιάζει στην υπογραφή μεγάλης διακρατικής συνθήκης με το Ιράν, λέει ο Σοϊγκού

Η Ρωσία βρίσκεται ένα βήμα πριν την οριστικοποίηση μιας...

Σηκώθηκε και έφυγε ο Σύρος ΥΠΕΞ την ώρα που μιλούσε ο ΥΠΕΞ της Τουρκίας Χακάν Φιντάν

Επεισόδιο μεταξύ Συρίας και Τουρκίας έλαβε χώρα στην σύνοδο...

Ο Γκάλαντ απαντά στο “Μόνο μιλάς” και ξεκαθαρίζει ότι έρχεται εισβολή Ισραήλ στον Λίβανο

Μιλώντας σε εφέδρους της Ταξιαρχίας Oded του ισραηλινού στρατού...

Διαβάστε επίσης

UH-1 “Huey”: Το αθάνατο ελικόπτερο της Αεροπορίας Στρατού

Το UH-1 είναι από τα εμβληματικότερα ελικόπτερα, με διακεκριμένη...

M113: Το «παπάκι» του Ελληνικού Στρατού

Το M113 είναι ένα Τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού (ΤΟΜΠ...

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΓΑΛΑΖΙΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ; Ελλάδα & Τουρκία στα όρια του πολέμου

Το τουρκικό σχέδιο, γνωστό ως «Το Δόγμα της Γαλάζιας...

Ναυτική Κυριακή | Αναβάθμιση των Type 214 και ανανέωση του υποβρυχιακού στόλου

Ανά διαστήματα ακούμε για την φονικότητα των ελληνικών υποβρυχίων...

SPIKE ER2: Ο πύραυλος που θα εξοπλίσει τα Ελληνικά Mark V

Μαζί με την προμήθεια των SPIKE NLOS, το ΚΥΣΕΑ...

ΓΝΩΜΗ: Γιατί η Ρωσία ετοιμάζεται να κάνει το μεγαλύτερο της λάθος;

Όλα τα βλέμματα όλο αυτό τον καιρό είναι δικαίως...

Εξελίξεις