“Επί του παρόντος, οι δοκιμές του προηγμένου κινητήρα συνεχίζονται και ο “item30” δοκιμάζεται σε ένα εργαστήριο. Τον Οκτώβριο πραγματοποιήθηκε μια άλλη πτήση για τον έλεγχο των χαρακτηριστικών του κινητήρα σε διάφορους τρόπους πτήσης, συγκεκριμένα τη λειτουργία του ακροφυσίου αεριωθούμενου και του συστήματος λαδιού σε μεγάλη υπερφόρτωση. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 16 πτήσεις σε αεροσκάφος που πετάει με τον νεο κινητήρα, “ανέφερε ο Σερντιούκοφ.
Η πρώτη πτήση του Su-57 με τον κινητήρα Product 30 πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2017.
Ο κινητήρας θα αποκτήσει ένα πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα αυτόματου ελέγχου και θα εξασφαλίσει την ευελιξία του αεροσκάφους, την αναλογία ώθησης-βάρους, τα χαρακτηριστικά stealth και την ικανότητα να εκτελεί πτήσεις με υπερηχητική ταχύτητα.
Επί του παρόντος, το Su-57 πετάει με έναν κινητήρα AL-41F1 (Προϊόν 117), ο οποίος είναι συνήθως εξοπλισμένος σε αεροσκάφη Su-35.
Το Su-57 ανήκει στην υπό όρους 5η γενιά, γεγονός που δείχνει την ύπαρξη ορισμένων χαρακτηριστικών απαιτήσεων.
Μία από τις βασικές απαιτήσεις είναι η παροχή υπερηχητικής ταχύτητας , συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης μετα-καυστήρων.