Στις εγκαταστάσεις της 114 Πτέρυγας Μάχης στην Τανάγρα, το πρώτο μαχητικό f-16 block 52 από τα 84 που θα μετατραπούν τα επόμενα χρόνια F16V Block 70.
Το μαχητικό θα αποτελέσει το δοκιμαστικό αεροσκάφος πάνω στο οποίο τεσταρουν την εκδοσή Viper.
Θα ακολουθήσουν έλεγχοι στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα «στηθεί» η γραμμή παραγωγής μέσα στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ για να εξελιχθούν σε F16V τα υπόλοιπα.
Αυστηροί έλεγχοι των Αμερικανών από την Lockheed ειχαν εντόπισει πρόβλημα στεγανότητας αλλα επισκευάστηκαν.
Συνεχίζεται η εκπαίδευση των τεχνικών της ΕΑΒ από Αμερικανούς αλλά και Έλληνες μηχανικούς της ΠΑ.
Με δεδομένη την κυβερνητική απόφαση να προχωρήσουν γρήγορα όλα τα προγράμματα συντήρησης και αναβάθμισης οπλικών συστημάτων γίνεται προσπάθεια το f-16 να
τροχοδρομήσει στο υπόστεγο μέσα στις επόμενες εβδομάδες και να πιάσουν άμεσα δουλειά οι τεχνικοί της ΕΑΒ μαζί με τους Αμερικανούς.
Το μαχητικό θα «ξηλωθεί» και θα μείνει μόνο το κουφάρι για να «χτιστεί» από την αρχή το πρώτο f-16 Viper της Πολεμικής μας Αεροπορίας.
Θα ακολουθήσει πτήση στην Αμερική όπου το μαχητικό θα υποβληθεί σε μια σειρά εξαντλητικών τεστ για να επιλυθούν τυχόν προβλήματα και να λάβει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις από την κατασκευάστρια εταιρεία.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το οποίο έως τώρα τηρείται αυστηρά παρά τα επιμέρους προβλήματα, η «γραμμή παραγωγής», η οποία θα έχει ήδη στηθεί στην ΕΑΒ, θα ξεκινήσει να δέχεται μαχητικά για να τα μετατρέπει σε Viper τους πρώτους μήνες του 2021. Στόχος είναι έως το 2027 και τα 84 f-16 block 52 να έχουν μετατραπεί σε F16 Block 70.